3-2-1 ережесін қолдану арқылы Қазақстан әкімдіктеріндегі деректерді қорғау. Қазіргі заманғы технологияларды түсінейік
Цифрландыру қызметтің барлық саласына еніп жатқан заманауи әлемде деректерді қорғау мемлекеттік және муниципалдық құрылымдар үшін басты мәселеге айналады.
Осыған байланысты 3-2-1 сақтық көшірме ережесі ақпараттық қауіпсіздіктің ең тиімді стратегияларының бірі болып табылады.
Мәліметтерді қорғау және мемлекеттік функциялардың үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін бұл ережені Қазақстан әкімдіктерінде қалай қолдануға болатынын қарастырайық.
Сонымен қатар, біз сіздерге 3-2-1 ережесін пайдалану бойынша техникалық құжаттар кітапханасын дайындадық .
3-2-1 сақтық көшірме ережесі қандай?
3-2-1 сақтық көшірме ережесі - апатты оқиғалар немесе зиянды шабуылдар кезінде оның қауіпсіздігі мен қолжетімділігін қамтамасыз ететін деректердің сақтық көшірмелерін жасау әдісі.
Осы ережеге сәйкес қажет:
-
Үш деректер көшірмелері : Барлық маңызды деректердің үш көшірмесін жасаңыз. Бұл бастапқы деректерге қосымша тағы екі көшірме жасау керек дегенді білдіреді.
-
Екі түрлі медиа : Тасымалдағыштардың бірі істен шыққан жағдайда деректердің жоғалу қаупін азайту үшін деректердің сақтық көшірмелері екі түрлі тасымалдағышта сақталуы керек. Бұл, мысалы, ішкі және сыртқы қатты дискілер, бұлтты сақтау , таспалар және т.б. болуы мүмкін.
-
Негізгі үй-жайдан тыс бір көшірме : Сақтық көшірмелердің бірі негізгі үй-жайдан басқа қашықтағы және қауіпсіз жерде сақталуы керек. Бұл өрт, су тасқыны, ұрлық және т.б. сияқты төтенше жағдайлардан деректерді қорғауды қамтамасыз етеді.
Қазақстан әкімдіктерінде 3-2-1 резервтік ережені қолдану
Қазақстан әкімдіктерінде 3-2-1 резервтік ереже келесідей жүзеге асырылуы мүмкін:
-
Көп деңгейлі сақтық көшірмелерді жасау : Әкімдіктің АТ қызметкерлері ақпараттың маңыздылығы мен құпиялылығын, сондай-ақ оның қауіпсіздігі мен қолжетімділігіне қойылатын талаптарды ескере отырып, осы ереже негізінде деректердің сақтық көшірмелерін жүйелі түрде жасай алады .
-
Әртүрлі ақпарат құралдарын пайдалану : Деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін әкімдіктердің ақпараттық технологиялар бөлімдері ақпарат құралдарының әртүрлі түрлерін, соның ішінде жергілікті серверлерді, бұлтты сақтауды, сыртқы қатты дискілерді және т.б. пайдалана алады.
-
Деректерді қашықтан сақтауды ұйымдастыру : деректердің сақтық көшірмелерінің бірі қашықтағы және қауіпсіз жерде, мысалы, басқа әкімдік ғимаратында, облыстық немесе республикалық деректер орталығында сақталуы керек.
Қорытынды
Қазақстан әкімдіктерінде 3-2-1 резервтік ережені енгізу мемлекеттік деректердің сенімді қорғалуын, ақпараттың сақталуын және төтенше жағдайлар кезінде де мемлекеттік функциялардың үздіксіздігін қамтамасыз етеді.
Бұл стратегия заманауи киберқауіпсіздіктің маңызды бөлігі болып табылады және деректердің қауіпсіздігі мен қорғалуын қамтамасыз ету үшін барлық мемлекеттік органдарда жүзеге асырылуы тиіс.
Реклама Google |
![]() |
Назар аударыңыз! Бұл мақала ресми құжат емес.Ақпаратты сақтықпен және сынақ ортасында пайдалану керек.
Заманауи сақтық көшірме жасау, репликациялау, деректерді синхрондау және төлемдік бағдарламадан қорғау жүйелерін құру туралы сұрақтарыңыз болса, қазіргі заманғы деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру технологиялары бойынша кеңес алу үшін біздің компанияға хабарласыңыз . Біздің компанияның осы салада 20 жылдан астам тәжірибесі бар. |
Қазақстандағы резервтік көшірудің ең жақсы он тәжірибесі
- oVirt гипервизорын қорғау — терең талдау
- oVirt жүйесінен Proxmox жүйесіне виртуалды машинаны көшіру
- Proxmox-тан oVirt-ке виртуалды машинаны көшіру
- Kubernetes контейнерлерін қорғау — терең талдау
- Proxmox гипервизорын бұзудан қалай қорғауға болады - Терең талдау
- Fail2Ban-ды oVirt жүйесін қорғауда қолдану - Терең талдау
- oVirt гипервизорын сақтандыруды ұйымдастыру — Терең талдау
- Виртуалды машинаны гипервизорлар арасында Proxmox арқылы көшіру
- Proxmox гипервизорын виртуалды машиналардың оңтайлы жұмысын қамтамасыз ету үшін конфигурациялау
- Proxmox-те SSH арқылы root құқықтарының бұзылуынан қорғау: терең талдау