Реклама Google

Microsoft Exchange – электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқаруға арналған интеграцияланған шешім. Бірақ оның жоғары бағасы мен лицензиялау қиындығы ұйымдарды ашық көзді тегін баламаларды іздеуге мәжбүр етеді.

Осы мақалада Linux негізіндегі тегін шешімдерді қарастырамыз, олар Microsoft Exchange-ке жақсы балама бола алады, сонымен қатар Outlook-пен интеграцияны қолдайды.

1. Zimbra Collaboration Suite (ZCS)

Сипаттама

Zimbra Collaboration Suite (ZCS) – электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқару үшін қуатты платформа. Zimbra-ның ақылы нұсқалары кеңейтілген мүмкіндіктер ұсынса да, оның ашық көзді тегін нұсқасы көптеген қажеттіліктерді қанағаттандыруы мүмкін.

Ерекшеліктер

  • Outlook-пен интеграция: Zimbra Connector for Outlook (ZCO) Microsoft Outlook-пен электрондық пошта, күнтізбе мен контактілерді синхрондауға мүмкіндік береді.
  • Заманауи веб-клиент: Пайдаланушылар электрондық пошта мен күнтізбелерді интуитивті веб-интерфейс арқылы басқара алады.
  • IMAP/SMTP қолдауы: Әртүрлі пошта клиенттерімен өзара әрекеттесу стандартты хаттамалар арқылы жүзеге асырылады.

Орнату және баптау

Zimbra-ны орнату келесі қадамдарды қамтиды:

  1. Пакетті жүктеу:

    bash
    wget https://files.zimbra.com/downloads/9.0.0/zcs-9.0.0_GA_3722.UBUNTU20_64.20210928171018.tgz
  2. Архивті ашу:

    bash
    tar xzvf zcs-9.0.0_GA_3722.UBUNTU20_64.20210928171018.tgz
  3. Орнату скриптін іске қосу:

    bash
    cd zcs-9.0.0_GA_3722.UBUNTU20_64.20210928171018 sudo ./install.sh
  4. Экрандағы нұсқауларды орындау: Zimbra-ны орнатыңыз және конфигурация жасаңыз.

2. SOGo

Сипаттама

SOGo – электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқару үшін жоғары өнімді және масштабталатын платформа. Ол Outlook-пен Microsoft ActiveSync арқылы интеграцияны қолдайды.

Ерекшеліктер

  • Outlook-пен интеграция: ActiveSync арқылы синхрондау қолданылады.
  • CalDAV/CardDAV қолдауы: Күнтізбелер мен контактілерді мобильді құрылғылармен және басқа клиенттермен синхрондайды.
  • Веб-интерфейс: Пайдаланушылар веб-клиент арқылы электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқара алады.

Орнату және баптау

SOGo-ны орнату келесі қадамдарды қамтиды:

  1. SOGo және ActiveSync орнату:

    bash
    sudo apt-get update sudo apt-get install sogo sogo-activesync
  2. Қызметті іске қосу:

    bash
    sudo systemctl start sogo sudo systemctl enable sogo
  3. Конфигурациялау: SOGo конфигурациялық файлдарын /etc/sogo/sogo.conf жолында баптаңыз.

3. Kolab Groupware

Сипаттама

Kolab – электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқару үшін комплекс шешім. Outlook-пен CalDAV/CardDAV және ActiveSync арқылы интеграцияны қолдайды.

Ерекшеліктер

  • Outlook-пен интеграция: CalDAV/CardDAV және ActiveSync арқылы жүзеге асады.
  • Модульдік архитектура: Жүйені арнайы талаптарға сай баптауға және кеңейтуге мүмкіндік береді.
  • Әртүрлі клиенттерді қолдау: IMAP/SMTP арқылы пошта клиенттерімен және мобильді құрылғылармен синхрондау қолданылады.

Орнату және баптау

Kolab-ды орнату келесі қадамдарды қамтиды:

  1. Жүктеу және архивті ашу:

    bash
    wget https://files.kolab.org/releases/kolab/kolab-16.0.0.tar.gz tar xzvf kolab-16.0.0.tar.gz
  2. Орнату скриптін іске қосу:

    bash
    cd kolab-16.0.0 sudo ./setup-kolab.sh
  3. Экрандағы нұсқауларды орындау: Негізгі параметрлер мен компоненттерді баптаңыз.

4. iRedMail

Сипаттама

iRedMail – барлық қажетті компоненттерді қамтитын интеграцияланған почта сервері шешімі, оның ішінде Postfix, Dovecot, SpamAssassin және ClamAV.

Ерекшеліктер

  • Outlook-пен интеграция: IMAP және SMTP қолдауы Outlook-пен жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
  • Автоматтандырылған орнату: Орнату скрипті барлық қажетті компоненттерді баптауды жеңілдетеді.
  • Веб-клиент: Roundcube электрондық пошта үшін және iRedAdmin әкімшілік панелі кіреді.

Орнату және баптау

iRedMail-ды орнату келесі қадамдарды қамтиды:

  1. Жүктеу және архивті ашу:

    bash
    wget https://github.com/iredmail/iRedMail/archive/1.5.0.tar.gz tar xzvf 1.5.0.tar.gz
  2. Орнату скриптін іске қосу:

    bash
    cd iRedMail-1.5.0 sudo bash iRedMail.sh
  3. Экрандағы нұсқауларды орындау: Пошта серверін баптаңыз, орнатушының нұсқауларын орындаңыз.

Үздік тәжірибелер: Пошта серверін таңдау және орнату

1. Сіздің қажеттіліктеріңізді бағалаңыз

Пошта серверін таңдауға дейін қажеттіліктеріңізді анықтаңыз:

  • Функциялар: Электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқару үшін қандай мүмкіндіктер қажет?
  • Интеграция: Outlook және басқа клиенттермен интеграция керек пе?
  • Масштабталу: Қанша көлемдегі деректер мен пайдаланушыларды қызмет көрсету жоспарыңыз бар?

2. Тестілеуді жүргізіңіз

Таңдалған шешімді сынақ ортасында тестілеңіз, оның функционалдылығы мен инфрақұрылымыңызбен үйлесімділігін тексеріңіз.

3. Резервтік көшірмені баптаңыз

Деректердің тұрақты резервтік көшірмесін қамтамасыз етіңіз және сәтсіздік жағдайында қалпына келтіру жоспарын жасаңыз. Бұл деректеріңізді қорғауға және кідірістерді азайтуға көмектеседі.

4. Қауіпсіздікке назар аударыңыз

Деректерді қорғау, шифрлау және спамнан қорғау сияқты қауіпсіздік шараларын қамтамасыз ететін шешімді таңдаңыз. Қажетті қауіпсіздік шараларын іске асырыңыз.

5. Құжаттама мен қолдауды тексеріңіз

Таңдалған шешімнің жақсы құжаттамасы мен белсенді қауымдастығының бар екеніне көз жеткізіңіз. Бұл орнату және мәселерді шешу процесін жеңілдетеді.

Vinchin Backup and Recovery-дің oVirt-ті қорғаудағы артықшылықтары

oVirt виртуализациясы ұйымдарға IT-инфрақұрылымды басқару және масштабтау үшін қуатты құралдар ұсынады. Дегенмен, кез-келген басқа IT-жүйеде деректерді қорғау өте маңызды міндет болып табылады.

Мұнда Vinchin Backup and Recovery көмектеседі — виртуалды орталарды, соның ішінде oVirt-ті сенімді қорғауды қамтамасыз ететін резервтік көшіру және қалпына келтірудің мамандандырылған шешімі.

Vinchin Backup and Recovery-дің oVirt үшін негізгі артықшылықтары:

  1. oVirt-пен толық интеграция: Vinchin Backup and Recovery oVirt-пен толық интеграцияланған, бұл резервтік көшіруді тікелей oVirt интерфейсінен оңай реттеуге мүмкіндік береді. Бұл интеграция резервтік көшірмелерді басқаруды жеңілдетеді және автоматтандыру деңгейін жоғарылатады.

  2. Инкременттік және дедупликацияланған резервтік көшіру: Vinchin инкременттік резервтік көшіру технологиясын пайдаланады, бұл резервтік көшіру уақытын және сақталатын деректер көлемін айтарлықтай қысқартады. Блок деңгейіндегі дедупликация диск кеңістігін пайдалануды барынша азайтып, тек бірегей деректерді сақтайды.

  3. Жылдам қалпына келтіру және лезде қалпына келтіруді қолдау: Vinchin Backup and Recovery виртуалды машиналарды лезде қалпына келтіру мүмкіндігін ұсынады, бұл ақау болған жағдайда тоқтау уақытын барынша азайтуға мүмкіндік береді. Бұл әсіресе маңызды қосымшалар мен қызметтер үшін өте маңызды.

  4. Резервтік көшірмелерді баптаудағы икемділік: Шешім толық, инкременттік және дифференциалды көшіруді қоса алғанда, резервтік көшіру параметрлерінің кең ауқымын қолдайды. Сондай-ақ, деректерді қорғау процесін ұйымыңыздың қажеттіліктеріне қарай оңтайландыру үшін сақтау және резервтік көшіруді жоспарлау саясаттарын баптауға болады.

  5. Шантаждық бағдарламалардан (Ransomware) қорғау: Vinchin резервтік көшірмелерді рұқсатсыз өзгертуден және жоюдан қорғауға мүмкіндік беретін шантаждық бағдарламалардан қорғауды қамтиды. Киберқауіпсіздік саласындағы қауіптердің артып келе жатқанын ескерсек, бұл өте маңызды функция.

  6. Масштабталу және жоғары қолжетімділік: Vinchin Backup and Recovery виртуалды ортаңызбен бірге масштабталады, инфрақұрылым көлеміне қарамастан деректерді қорғауды қамтамасыз етеді. Жоғары қолжетімділік кластерлерін (HA) қолдау бір түйін істен шыққан жағдайда да резервтік көшірмелердің тұрақты қолжетімділігін қамтамасыз етеді.

Қорытынды

Zimbra, SOGo, Kolab және iRedMail сияқты тегін ашық көзді почта серверлері электрондық пошта, күнтізбелер мен контактілерді басқару үшін күшті функцияларды ұсынады. Бұл шешімдер Microsoft Exchange-ке жақсы балама бола алады, Outlook-пен интеграцияны қолдайды және конфигурация мен басқаруда икемділікті қамтамасыз етеді.

Қажетті талаптарыңызға сай шешімді таңдаңыз және жүйенің сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін тестілеуді және баптауды ұмытпаңыз.

Реклама Google

 

 

 
Получить консультацию о системах резервного копирования
Назар аударыңыз! Бұл мақала ресми құжат емес.
Ақпаратты сақтықпен және сынақ ортасында пайдалану керек.
Әлемдегі жетекші жеткізушілерден сақтық көшірме жасау және киберқауіпсіздік бағдарламалық құралының тегін сынақ нұсқасына тапсырыс беріңіз: Тегін сақтық көшірме жасау және киберқауіпсіздік бағдарламалық құралының спецификациясын есептеу қызметіміздің артықшылығын пайдаланыңыз:

 

Заманауи сақтық көшірме жасау, репликациялау, деректерді синхрондау және төлемдік бағдарламадан қорғау жүйелерін құру туралы сұрақтарыңыз болса, қазіргі заманғы деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру технологиялары бойынша кеңес алу үшін біздің компанияға хабарласыңыз . Біздің компанияның осы салада 20 жылдан астам тәжірибесі бар.

 

 

test drive Дұрыс сақтық көшірме жүйесін таңдау үшін үш қадам




 Ақпаратқа толы қазіргі заманда дұрыс таңдау жасау қиын.
 
із сізге армандаған сақтық көшірме жүйесін таңдауға және құруға көмектесетін үш тегін қызметті ұсынамыз.

1. Бағдарламалық қамтамасыз етудің спецификациясын есептеу

Техникалық сипаттаманы есептеу формасын ашыңыз.

Сервер деректерін енгізіңіз және сатып алу немесе болашақ құнын бағалау үшін қатесіз сипаттаманы алыңыз.

2. Виртуалды өнімнің демонстрациясы

Сақтық көшірме жүйелері өте күрделі бағдарламалық құрал болып табылады. Толық тестілеуді өткізу және күшті және әлсіз жақтарды анықтау үшін жеткілікті уақыт пен сынақ ортасын табу әрқашан мүмкін емес.

ұл жағдайда алдымен бағдарламаның виртуалды зертханада қалай жұмыс істейтінін көруді ұсынамыз. 

3. Сынақ нұсқасын алыңыз

Сынақ сұрау формасын толтырыңыз

Сақтық көшірме жасау бағдарламалық құралы сізге сәйкес келетініне көз жеткізіңіз

 

Сақтық көшірме жасаудың ең жақсы тәжірибелері
Виртуалды машиналардың сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру жолы
Сақтық көшірме бағдарламалық құралының тегін сынақтары
Сақтық көшірме жүйесіне қадамдар

 

Қазақстанда бағдарламалық жасақтаманы сатып алу (спецификацияны тегін есептеу)

 

Әр түрлі салаларға арналған шешімдер

 

Бағдарламалар туралы толық ақпарат

 

 

 

Облактармен жұмыс практикалары

 

 

Техникалық құжаттар кітапханасы

 

Бизнеснің шексіздігін қамтамасыз ету
 
Тегін бағдарламалық құрал
 
Сақтық көшірме технологиялары туралы арнайы ресурстар

 

Қазақстанда бағдарламалық қамтамасыз етуді қалай сатып алуға болады

 

ТОО Лингуа Мадре жеке деректерді қалай өңдейді
Қазақстандағы серіктес ЖШС Lingua Madre
  • Мақалалар 1046
  • «Материалдар көру саны» 240027

Егер сіздің деректер қорғау жүйелері мен деректерді қорғаумен байланысты барлық не істеген болса, несиелі программалық жасақты сатып алу немесе кеңес алу керектігі туралы - бізге хабарласыңыз.

Сіз үшін маңызды болуы мүмкін. Бізден программалық жасақ сатып алған барлық адамдар эксперттік деңгейдегі техникалық қолдау аларlar.