Қызмет ретінде апатты қалпына келтіру (DRaaS) — апат жағдайында деректерді қорғауға, тоқтау уақытын шектеуге және қалпына келтіру нүктесінің мақсаттарын (RPO) азайтуға көмектесу үшін шағын және ірі бизнеске үшінші тарап провайдерлері ұсынатын теңшелетін шешім.
DRaaS апатты қалпына келтіру шешімі провайдеріне байланысты жадтың, өткізу қабілеттілігінің, жедел жадтың, есептеу шығындарының және сақтық көшірме бағдарламалық құралының лицензиялық алымдарының кез келген тіркесіміне негізделген төлемдермен келісім-шарт немесе қолданылғанда төлейтін үлгі бойынша қамтамасыз етіледі.
Қызмет көрсету деңгейі келісімдері (SLAs) шығындарға әсер етуі және келісім-шартпен қамтамасыз етілген барлық қызметтерді құжаттай алады. Қызмет көрсету деңгейі туралы келісім арқылы жеткізуші де, клиент те жобадан не күтетінін нақты біледі.
DRaaS шешімдерімен ұйымның жүйелері мен деректері жалпыға ортақ немесе жеке бұлттық инфрақұрылымға немесе қосымша (физикалық) сайтқа көшіріледі. Егер апат негізгі торапқа тисе, бастапқы жүйелер қалпына келтіру қызметіне ауысады және ұйым операцияларды жалғастыра алады.
DRaaS жеткізушілері немесе провайдерлері ауыстырып қосу процесіне жауапты.
Қызмет ретінде апатты қалпына келтіру (DRaaS) қалай жұмыс істейді?
Бұлттық есептеулер қызмет немесе үшінші тарап репликасы және бизнес сәтсіздігі немесе үзіліс жағдайында сақтық көшірме жасау және ауыстыру қызметтерін ұсынатын физикалық немесе виртуалды серверлерді орналастыру ретінде апатты қалпына келтіруді қамтамасыз етеді. Міне, осы процестің негізгі қадамдары:
Деректерді репликациялау
Негізгі торапта орналасқан деректер көшіріледі және қоршаған ортаны қашықтан орналастыратын апатты қалпына келтіру қызметінің провайдеріне жіберіледі. Репликацияның виртуалды және физикалық серверлерді қамтитыны немесе «гибридті» шешім болуы өте маңызды, өйткені көптеген ұйымдар өздерінің инфрақұрылымы үшін екеуіне де сүйенеді. Деректер жиі қосылса немесе өзгертілсе, DRaaS шешімі ауыстырып қосу кезінде деректердің жоғалуын болдырмау үшін тұрақты суретке рұқсат беруі керек.
Тоқтату
Апат кезінде соңғы пайдаланушы рұқсаты апатты қалпына келтіру қызметінің провайдері орналастыратын қосымша сайтқа ауысады. DRaaS шешімдері үшін жылдамдық өте маңызды, өйткені кез келген тоқтап қалу бизнеске зиян келтіруі мүмкін.
Деректерді қалпына келтіру
Деректер DRaaS провайдер ортасынан бастапқы торапқа жылжиды. Қалпына келтіру аяқталғаннан кейін репликация процестерін дереу қайта бастау үздіксіз қорғауды қамтамасыз ету үшін маңызды.
Апатты қалпына келтіру сіз үшін дұрыс па?
Ұйымдар 3-2-1 сақтық көшірме ережесіне байланысты DRaaS-ті белсенді түрде таңдайды. Бұл ереже апат жағдайында деректерді толық қорғауды қамтамасыз ету үшін сізде мыналар болуы керек:
- Деректеріңіздің үш данасы, бір жұмыс нұсқасы және екі сақтық көшірмелері.
- Екі сақтық көшірме пішімі, мысалы, желілік диск, сыртқы қатты диск, бұлт және т.б.
- Осы сақтық көшірмелердің бірі бұлтта сияқты сайттан тыс жерде сақталады.
Бұлт ұйымдардың апатты қалпына келтіру деректер орталықтары мен сақтық көшірме жүйелерін орнату және деректерді қашықтағы виртуалды машиналарға (VM) немесе сайттан тыс сақталған дискілер мен таспаларға жіберу қажеттілігін жоя отырып, үшінші талапты орындауды жеңілдетеді. Сақтық көшірмелер бұлтта сақталатындықтан, жүйелер мен деректерді жылдам қалпына келтіруге болады.
DRaaS шешімін қарастырған кезде сізде таңдау үшін үш түрлі түрі бар:
- DRaaS өзіне-өзі қызмет көрсету. Шешімді сатып алыңыз және оны жеке IT тобыңыз басқарыңыз.
- DRaaS-ке көмектесіңіз. Кеңес немесе көмек ұсына алатын DRaaS провайдері қолдайтын шешімді сатып алыңыз.
- Басқарылатын DRaaS үлгісі. DRaaS-ті жоспарыңызды құрастыра алатын және сіз үшін істен шығуды және қалпына келтіруді басқара алатын сарапшыларға беру.
Тиісті апатты қалпына келтіру бағдарламалық құралын немесе қызметін таңдау бизнес сәтсіздігінен кейінгі сәттілік пен сәтсіздік арасындағы айырмашылықты білдіруі мүмкін. Қандай жағдай болмасын, деректеріңізді, жүйелеріңізді және қолданбаларды қорғау арқылы бизнесіңіздің үздіксіздігін қамтамасыз етіңіз.
Шағын бизнес пен кәсіпорындарға арналған DRaaS
Ешбір ұйым апаттан қорғалмаған. Ұйымыңыз шағын және орта бизнес (SMB) немесе жаһандық кәсіпорын болсын, маңызды деректердің немесе тұтынушы ақпаратының жоғалуы жойқын болуы мүмкін. Егер сіз шағын бизнес болсаңыз, тәуекелдер үлкенірек, себебі сіздің ұйымыңызда банкротқа ұшырауыңыз мүмкін қауіптерден қорғау үшін қызметкерлер мен бюджет жетіспеуі мүмкін.
Ұзақ уақыт бойы ең маңызды деректерге қол жеткізбестен жұмыс істей алмайсыз. Себеп адам қатесі ме, төлемдік бағдарлама шабуылы немесе күтпеген табиғи апат болса да, нәтиже жойқын болуы мүмкін.
Дұрыс DRaaS провайдерін таңдау
Апатты қалпына келтірудің бір өлшемді шешімі жоқ. Сақтық көшірме бағдарламалық құралының технологиясын апатты қалпына келтірудің сенімді стратегиясымен біріктіру арқылы жалғастыра аласыз. Дегенмен, апатты қалпына келтіру шешімдеріне қойылатын талаптар сіздің бизнесіңіз сияқты бірегей.
RTO (қалпына келтіру уақыты мақсаты) және RPO (қалпына келтіру нүктесінің мақсаты)
Сізге қай әрекет бағыты дұрыс екенін анықтау үшін төмендегілердің негізінде шешім қабылдаңыз.
Қалпына келтіру нүктесінің мақсаты (RPO). Оқиғаға байланысты жүйеңізден жоғалтқыңыз келетін деректердің максималды мөлшері (уақыт бойынша өлшенген).
Қалпына келтіру уақыты мақсаты (RTO). Сіз апаттан қаншалықты тез қалпына келіп, қалыпты жұмысты қалпына келтіре аласыз?
Сізде бизнес үшін маңызды деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру үшін үш тағайындалған опция бар: жергілікті деректер орталығы, бұлт немесе гибридті тәсіл.
Жергілікті деректер орталығы
Бұл тәсілмен бизнес үшін маңызды деректер физикалық түрде сайттан тыс жерде сақталады, бірақ апатты қалпына келтіру бірнеше күн немесе апта алуы мүмкін. Бұл сонымен қатар ең қымбат нұсқа, өйткені қосымша қондырғылар, жүйелер мен қызметкерлер қажет.
Бұлтты апатты қалпына келтіру
Бұлтқа негізделген апатты қалпына келтіру - ең үнемді және ауқымды опция. Бұл опцияның көмегімен бұлттық деректер орталығы маңызды жүйелерді (физикалық немесе виртуалды), деректерді және қолданбаларды сақтайды. Бұлтты апатты қалпына келтіру ұйымға бүкіл виртуалды ортаны дайын ұстауға мүмкіндік береді, апаттан немесе бизнестің бұзылуынан қалпына келтіру уақытын минуттарға немесе тіпті секундтарға дейін қысқартады.
Физикалық аппараттық ақаулардың алдын алу үшін компаниялар жеке немесе жалпы бұлтқа сене алады.
Гибридті бұлтта апатты қалпына келтіру
Гибридті бұлтты апатты қалпына келтіру (Hybrid DR) жалпы бұлтты және жеке деректер орталығын (физикалық немесе бұлтты) пайдаланады. Бұл опция максималды икемділікті қамтамасыз етеді, шығындарды азайтады және нормативтік талаптарға сәйкес келеді.
Барлық үш әдісті пайдаланған кезде, жеке бизнес талаптары негізінде әрқайсысының жақсы және жаман жақтарын бағалауыңыз керек.
Бизнес үздіксіздігі үшін DRaaS негізгі артықшылықтары қандай?
Бүгінгі күні бизнес тоқтап қалуға шыдай алмайды, сондықтан DRaaS компанияларға қалыпты жұмыс қалпына келтірілген кезде қашықтан жұмыс істеуге мүмкіндік беретін маңызды көпір ұсынады. Табиғи апаттар әдетте DRaaS қажеттілігін тудырса, ұйымның DRaaS пайдалануының ең көп тараған бес себебі:
- Ауданда электр қуаты үзілді
- Аппараттық және желілік ақаулар
- Бағдарламалық қамтамасыз ету және АТ жүйесінің қателері
- Жергілікті деректер орталығындағы ақаулар (қуаттың үзілуіне байланысты емес)
- Қауіпсіздік шабуылдары
Тезірек қалпына келтіру қымбат тұратын үзілістерді болдырмау үшін (қаржылық және беделге нұқсан келтіру тұрғысынан) және бизнесіңіздің бәсекеге қабілетті және талаптарға сай болуын қамтамасыз ету үшін өте маңызды. Апатты қалпына келтіруді DRaaS провайдеріне аутсорсинг арқылы ұйымыңыз күрделі және көп уақытты қажет ететін апатты қалпына келтіру оркестрін болдырмайды.
Қызмет ретінде сақтық көшірме жасау (BaaS) мен қызмет ретінде апатты қалпына келтірудің (DRaaS) айырмашылығы неде?
Қызмет ретінде сақтық көшірме (BaaS) және қызмет ретінде апатты қалпына келтіру (DRaaS) жиі бір-бірінің орнына пайдаланылады. Дегенмен, екі термин арасында бірнеше негізгі айырмашылықтар бар.
Төменде оларды қарастырайық.
Деректерді қорғау мақсаттары
BaaS және DRaaS апат жағдайында деректердің жоғалуын азайтуға бағытталған. Дегенмен, BaaS тек ұзақ мерзімді деректерді сақтауға бағытталған. Екінші жағынан, DRaaS қысқа мерзімді деректерді сақтауға ерекше мән береді.
Негізінде, BaaS деректердің толық және қауіпсіз сақтық көшірмелерін қамтамасыз етумен айналысады, ал DRaaS провайдерлері компанияның деректер жиыны үшін инфрақұрылымды, қауіпсіздік үлгілерін және жүйе күйін сақтайды. Олар сондай-ақ оқиғадан кейін маңызды жұмыс жүктемелерінің қаншалықты жылдам қайта басталатынына назар аударады.
DRaaS инфрақұрылымды, қолданбаларды, қауіпсіздік үлгілерін, жүйелерді және жылдам қалпына келтіруді қамтитындықтан, ол көбінесе BaaS-ке қарағанда қымбатырақ.
Деректердің жоғалуының алдын алу
BaaS деректеріңізді жергілікті және қашықтағы сақтық көшірмелермен қорғайды. Апат жағдайында компания деректерін сақтық көшірмеден нақты деректер жиынын көшіру және оларды негізгі немесе қосымша бұлт ортасына қалпына келтіру арқылы қалпына келтіруге болады.
BaaS негізгі мақсаты ұзақ мерзімді деректерді сақтау шығындарын азайту болып табылады. Сондықтан қалпына келтіру процесі жиі ұзағырақ. (және апатқа байланысты қымбатырақ болуы мүмкін)
DRaaS деректерді репликациялауға негізделген жылдам қалпына келтіруге бағытталған. DRaaS қызмет провайдері деректер өзгерістерін негізгі өндірістік ортадан бұлтқа үздіксіз көшіреді, осылайша ұйымдар маңызды деректердің соңғы нұсқаларын қалпына келтіре алады, қауіпсіздікті сақтайды және бизнес операцияларын бірқалыпты жалғастыру үшін өз жүйесінің жұмысын жақсартады.
Үзіліс немесе деректер жоғалған кезде, АТ топтарыңыз негізгі орыныңызды қалпына келтіріп, қайта іске қосқан кезде апатты қалпына келтіру сайтына ауыса аласыз. Барлық DRaaS мүмкіндіктері BaaS деректерінің сақтық көшірмесін сақтау қызметтеріне қарағанда әртүрлі механизмдерді, хаттамаларды және ұйымдастыруды қажет етеді.
Қалпына келтіру жылдамдығы мен құны
BaaS және DRaaS қалпына келтіру жылдамдығын жеделдету үшін қызмет провайдерінің бұлтынан пайда көре алады. Дегенмен, BaaS қалпына келтіру әдетте DRaaS қарағанда баяу.
Көптеген кәсіпорындар өздерінің ең маңызды емес деректер жиынын (мысалы, тарихи деректер) қорғау үшін BaaS пайдаланады, ал DRaaS олардың ең маңызды деректер жиынын қорғайды. Осылайша, олар маңызды іскерлік ақпаратты барынша жылдам қалпына келтіруді қамтамасыз етеді. Сонымен қатар, DRaaS провайдерлері ауыр жүкті көтеретіндіктен, сіздің IT топтарыңыз өздерінің апатты қалпына келтіру инфрақұрылымын басқаруға емес, ағымдағы компания жобаларына назар аудара алады.
Түрлі апатты қалпына келтіру жоспарлары
Апатты қалпына келтіруді жоспарлау құпия деректерді өңдейтін барлық кәсіпорындар үшін өте маңызды. Апатты қалпына келтіру жоспары апат жағдайында деректерді жылдам қалпына келтіру үшін арнайы RTO және RPO мақсаттарына, инфрақұрылымға және ресурстарды оңтайландырудың ең жақсы тәжірибелеріне бейімделуі керек.
Желілік апатты қалпына келтіру
Бұл апатты қалпына келтіру жоспары желіңіздің күрделілігіне байланысты. Бұл желі, өнімділік және персонал сияқты мүмкіндіктерді қоса алғанда, кешенді қадамдық қалпына келтіру процесін талап етеді.
Жоспарды белгілегеннен кейін оны үнемі сынап, жаңартып отыру керек.
Виртуалды апатты қалпына келтіру
Виртуализация апатты қалпына келтіруді тиімдірек және жеңілдетілген іске асыруға мүмкіндік береді. Виртуалды серверлер жаңа виртуалды машиналарды (VM) қамтамасыз ете алады және жоғары қолжетімділік арқылы қолданбаны қалпына келтіруді қамтамасыз ете алады. (мысалы, Microsoft Azure сайтын қалпына келтіру)
Мұндай ортаны сынау оңайырақ. Дегенмен, апатты қалпына келтіруді жоспарлау компанияңыздың қолданбаларының апатты қалпына келтіру режимінде іске қосылуын және орнатылған RPO және RTO-ға сәйкес қалыпты жұмыстарды қалпына келтіруін қамтамасыз етуі керек.
Бұлтты апатты қалпына келтіру
Cloud DRaaS қызметтері қарапайым файлдардың сақтық көшірмесін жасаудан синхронды репликацияға дейін. Бұлттық қызмет провайдерін пайдалану көбінесе үнемді, уақыт пен кеңістікті үнемдейді. Дегенмен, апатты қалпына келтіру жоспарын сақтау дұрыс басқаруды талап етеді.
Жауапты тұлға(лар) физикалық немесе виртуалды серверлердің орнын білуі керек. Олар сондай-ақ киберқауіпсіздік мәселелерін шешуге және апатты қалпына келтірудің үздік тәжірибелерін үнемі сынауға тиіс.
Апатты қалпына келтіру деректер орталығы
Бұл жоспар тек деректер орталықтары мен инфрақұрылымға бағытталған. Мұндағы үш сатылы DRP процесі операциялық тәуекелді бағалауды, маңызды құрамдастарды талдауды және инфрақұрылымды басқаруды қамтуы керек. Егер сізде ішкі мамандар болмаса, инфрақұрылымды басқаруды DRaaS провайдеріңізге аутсорсингке бере аласыз.
Ескерту. Бұл тәсіл бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін мұқият жоспарлауды талап етеді. Бұл әдіс бұлтты апатты қалпына келтіруді пайдаланбайтындықтан, апат сіздің негізгі ортаңыздағы физикалық серверлерге әсер етсе, сол апат сақтық көшірме сайтыңызға әсер етпейтініне көз жеткізуіңіз керек.
DRaaS соңғы пайдаланушыны қалай қорғайды?
Болашақта қашықтағы жұмыста соңғы пайдаланушы құрылғылары DRaaS қорғауын бұрынғыдан да қажет етеді. Құрылғылар кеңсе брандмауэрінен тыс қалады және күнделікті дерлік зиянды бағдарламалар мен төлемдік бағдарламаларға осал болады.
Іскерлік қолданбалар мен серверлерді деректер орталығында немесе бұлтта қорғауға болатынымен, үй кеңселеріндегі ноутбуктерде жұмыс істейтін соңғы пайдаланушылар олай емес. Қашықтан жұмыс істеу қазір қалыпты жағдайға айналғандықтан, бұл құрылғылар осал және деректердің бірегей және соңғы көшірмелері болуы мүмкін.
Керемет DRaaS провайдері барлық соңғы нүктелерді қамтиды. Интернет қосылымы болса, құрылғыны қорғауға болады. Мысалы, АТ мамандары жаңа жабдық соңғы пайдаланушыға жеткізілгенше ноутбуктың виртуалды данасын жасау үшін апатты қалпына келтіру шешімін пайдалана алады.
Апатты қалпына келтіру қызметтерінің құны және тоқтап қалу уақыты
Апатты қалпына келтіру көбінесе ауыр шығын ретінде қарастырылады, егер оны инвестиция ретінде қарастыру керек. Деректерді, жүйелерді және қолданбаларды қорғаудың инвестициялардың қайтарымдылығын (ROI) есептеу маңызды. Инфрақұрылымдық шығындар (қызметкерлерден АТ жабдықтарына дейін) және кіріс шығындарын есептеу сияқты шығындарды көрсету үшін бюджетті қарап шығу арқылы қажетті ақпаратты алуға болады. Сіздің шығындарыңыз апатты қалпына келтіру тәсіліне байланысты: өзіне-өзі қызмет көрсету, көмекші немесе басқарылатын DRaaS шешімі.
Қызмет ретінде апатты қалпына келтіру үнемді. Сіздің компанияңыз болжамды, біркелкі ай сайынғы төлем үшін DRaaS жүйесіне қол жеткізе алады. Екінші жағынан, егер сіз келіспесеңіз, ұйымыңыз бір сағатта тоқтап қалу кезінде 300 000 доллардан астам жоғалтуы мүмкін – бұл кәсіпорындардың 91%-ы көрсеткен орташа шығын. Коммерциялық емес кәсіпорындар бір сағатта тоқтап қалудың орташа шығыны $54 000 құрайды; ШОБ үшін сағатына тоқтап қалудың орташа құны 8 000 доллардан 25 000 долларға дейін ауытқиды.
Бизнеске ашық болу оңайырақ болды
Сіздің бизнесіңіздің үздіксіздігіне әсер ететін апаттардың, зиянды қауіптердің және табиғи апаттардың кең ауқымын ескере отырып, заманауи DRaaS шешімі ұйымыңыздың кез келген апатқа төтеп беру қабілетін қамтамасыз ету үшін өте маңызды.
Acronis Cyber Protect Cloud Advanced Disaster Recovery сияқты қолдану оңай және басқарылатын апатты қалпына келтіру шешімі миссия үшін маңызды жұмыс жүктемелерінің бұлтқа жылдам өтуіне мүмкіндік береді, бұл сіздің мүмкіндіктеріңізді жақсартады. Барлық маңызды жұмыс жүктемелері үшін деректердің лезде қолжетімділігін қамтамасыз етіңіз, бұл қандай апат болса да, инфрақұрылымыңызды икемді және үнемді етеді.
Заманауи сақтық көшірме жасау, репликациялау, деректерді синхрондау және төлемдік бағдарламадан қорғау жүйелерін құру туралы сұрақтарыңыз болса, қазіргі заманғы деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру технологиялары бойынша кеңес алу үшін біздің компанияға хабарласыңыз . Біздің компанияның осы салада 20 жылдан астам тәжірибесі бар.
Назар аударыңыз! Бұл мақала ресми құжат емес.
Ақпаратты сақтықпен және сынақ ортасында пайдалану керек.
Әлемдегі жетекші жеткізушілерден сақтық көшірме жасау және киберқауіпсіздік бағдарламалық құралының тегін сынақ нұсқасына тапсырыс беріңіз:
Тегін сақтық көшірме жасау және киберқауіпсіздік бағдарламалық құралының спецификациясын есептеу қызметіміздің артықшылығын пайдаланыңыз:
Ең жақсы он Acronis тәжірибесі (KZ)