Тұтынушымен қарым-қатынасты басқару (CRM) ақпараттық жүйелері кез келген компания үшін өте маңызды. Бірақ оларды қалай қорғауға болады? CRM сақтық көшірмесінің сенімді стратегиясын жасау.
Тұтынушымен қарым-қатынасты басқару (CRM) саласында деректер маңызды рөл атқарады. Ал осы құнды активті қорғауға келетін болсақ, жан-жақты сақтық көшірме стратегиясының болуы келіспейді.
Бұл мақалада біз CRM кеңістігіндегі жетекші ойыншы Salesforce-қа ерекше назар аудара отырып, қауіпсіз CRM сақтық көшірмесін жасау стратегиясын жасаудың қыр-сырын қарастырамыз.
Негізгі құрамдастарды анықтаудан бастап теңшелген жоспарды әзірлеуге және мұқият бақылауды қамтамасыз етуге дейінгі CRM сақтық көшірме стратегияларын түсінейік.
Біз деректерді сәйкестендіру және жіктеу, сақтық көшірме жасау әдістері мен жиілігі және т.б. қарастырамыз. CRM жүйесіне шолу жасаудан және CRM жүйелеріндегі деректердің сақтық көшірмесін жасаудың маңыздылығынан бастайық.
CRM дегеніміз не және оның деректердің сақтық көшірмесін жасауға қандай қатысы бар?
CRM жүйелері - бұл ұйымдар ағымдағы және әлеуетті тұтынушылармен өзара әрекеттесу мен қарым-қатынасты басқару үшін қолданылатын қуатты құралдар. Бұл жүйелер әдетте тұтынушы байланыс ақпаратын, байланыс тарихын, сатып алу тарихын, қалауларды және т.б. қоса алғанда, құнды деректердің үлкен көлемін сақтайды. CRM жүйелерінің негізгі мақсаты тұтынушылармен қарым-қатынасты жақсарту, сатуды ынталандыру және жалпы бизнес өнімділігін арттыру болып табылады.
Деректер стратегиялық актив болып табылады және қазіргі цифрлық экономикада деректер көбінесе бизнес үшін ең құнды активтердің бірі болып саналады. CRM жүйелерінде сақталған тұтынушы деректері негізделген бизнес шешімдерін қабылдау, маркетингтік әрекеттерді жекелендіру және тұтынушылардың қанағаттануын жақсарту үшін қажет тұтынушылардың мінез-құлқы, қалаулары және өзара әрекеттері туралы ақпаратты береді. CRM жүйелері деректердің жоғалуына, соның ішінде аппараттық құралдың істен шығуына, бағдарламалық жасақтама қателеріне, адам қателігіне, кибершабуылдарға және табиғи апаттарға әкелуі мүмкін түрлі тәуекелдерге ұшырайды. Тиісті сақтық көшірме шаралары болмаса, маңызды тұтынушы деректерінің жоғалуы қаржылық жоғалтуды, беделге нұқсан келтіруді және заңды жауапкершілікті қоса алғанда ауыр зардаптарға әкелуі мүмкін.
Тиімді CRM сақтық көшірме жасау стратегиясының құрамдас бөліктері қандай
CRM жүйесіне арналған тиімді сақтық көшірме жасау стратегиясы деректерді сәйкестендіру және жіктеу, сақтық көшірме жиілігі мен сақтау саясаты, сақтық көшірме жасау әдістері, қауіпсіздік шаралары, тестілеу және тексеру хаттамалары сияқты бірнеше маңызды құрамдастарды қамтиды.
- Мәліметтерді сәйкестендіру және жіктеу . CRM жүйесіндегі маңызды деректер элементтерін анықтау тиімді сақтық көшірме жасау стратегиясын әзірлеудегі алғашқы қадам болып табылады. Бұл тұтынушылардың байланыс ақпараты, транзакция жазбалары және байланыс тарихы сияқты сақталған деректер түрлерін түсінуді қамтиды. Анықталғаннан кейін деректер сақтық көшірме жасау әрекеттеріне басымдық беру үшін маңыздылығы мен сезімталдығына қарай жіктелуі керек. Іскерлік операциялар үшін маңызды немесе құпия ақпаратты қамтитын маңызды деректер элементтері жиірек сақтық көшірмелерді және қатаң қауіпсіздік шараларын қажет етуі мүмкін.
- Сақтық көшірме жиілігі және сақтау саясаты . Сақтық көшірмелерді қаншалықты жиі жасау керектігін анықтау CRM деректерінің уақтылы қорғалуын қамтамасыз ету үшін маңызды. Сақтық көшірмелердің жиілігі деректердің тұрақсыздығы, бизнес талаптары және нормативтік талаптарға сәйкестігі сияқты факторларға байланысты өзгеруі мүмкін. Мысалы, транзакциялық деректердің үлкен көлемі күнделікті немесе тіпті сағат сайынғы сақтық көшірмелерді қажет етуі мүмкін, ал аз маңызды деректер тек апта сайынғы сақтық көшірмелерді қажет етуі мүмкін. Бұған қоса, әртүрлі деректер түрлері үшін сақтау саясаттарын орнату сақтау ресурстарын тиімді басқаруға және деректерді сақтау ережелеріне сәйкестікті қамтамасыз етуге көмектеседі.
- Сақтық көшірме жасау әдістері . Ресурстарды пайдалануды оңтайландыру және сақтық көшірме терезелерін азайту үшін дұрыс сақтық көшірме жасау әдісін таңдау маңызды. Сақтық көшірме жасаудың екі негізгі әдісіне толық сақтық көшірме және қосымша сақтық көшірме кіреді. Толық сақтық көшірме CRM жүйесінен барлық деректерді көшіруді қамтиды, ол толық қамтуды қамтамасыз етеді, бірақ айтарлықтай сақтау орны мен уақытын қажет етеді. Қосымша сақтық көшірмелер соңғы сақтық көшірмеден кейін жасалған өзгерістерді ғана жазады, нәтижесінде сақтық көшірмелер жылдамырақ болады және сақтау талаптары төмендейді. Ұйымдар сонымен қатар жергілікті немесе бұлттық сақтық көшірме шешімдерін, масштабтау, қолжетімділік және үнемділік сияқты факторларды өлшеуді қарастыруы керек.
- Қауіпсіздік шаралары : Сақтық көшірмелерді қорғау рұқсатсыз кіруден, деректердің ағып кетуінен және деректердің бүлінуінен қорғау үшін өте маңызды. Күшті шифрлау алгоритмдерін пайдаланып сақтық көшірме файлдарын шифрлау сақтау және тасымалдау кезінде деректеріңіздің құпиялылығын қорғауға көмектеседі. Сақтық көшірме сақтау орындарына қол жеткізуді шектеу және рұқсат етілмеген тұлғалардың құпия деректерге қол сұғуына немесе алуына жол бермеу үшін қол жеткізуді басқару және аутентификация механизмдері енгізілуі керек . Рөлге негізделген қатынасты басқару, көп факторлы аутентификация және аудит журналдары сақтық көшірме жүйелерінің қауіпсіздігін жақсарта алады.
- Тестілеу және тексеру . Сақтық көшірмелердің тұтастығы мен сенімділігін тексеру үшін сақтық көшірме процестерін жүйелі түрде тестілеу және тексеру қажет. Бұл деректерді жоғалту сценарийлерін имитациялау және деректердің сақтық көшірмелерден сәтті қалпына келтіруге болатынын тексеру үшін мерзімді сынақтарды орындауды қамтиды. Ұйымдар резервтік көшірмелердің жұмыс істеуіне және қалпына келтіру мақсаттарына сәйкес келетініне көз жеткізу үшін сынақ кестелері мен процедураларын құруы керек. Оған қоса, сынақ нәтижелерін құжаттау және тестілеуден алынған сабақтар негізінде сақтық көшірме процедураларын жаңарту уақыт өте келе сақтық көшірме жасау стратегияңыздың тиімділігін арттыруы мүмкін.
Пайдаланушы CRM сақтық көшірме жоспарын қалай жасауға болады
CRM жүйесі үшін теңшелген сақтық көшірме жоспарын әзірлеу ұйымыңыздың бірегей қажеттіліктері мен мақсаттарын ескеретін стратегиялық тәсілді қажет етеді. Міне, бірнеше қадамдарды қарастыру керек:
- Ұйымыңыздың арнайы CRM қажеттіліктерін бағалаңыз . Критикалық деректер элементтерін, деректер көлемін, деректерге қол жеткізу талаптарын және деректер жоғалуының бизнес операцияларына ықтимал әсерін анықтау үшін CRM жүйесін мұқият бағалауды жүргізіңіз. Осы факторларды түсіну тиісті сақтық көшірме жиілігін, сақтау саясаттарын және сақтық көшірме жасау әдістерін анықтауға көмектеседі.
- Нормативтік және сәйкестік талаптарын қарастырыңыз . GDPR, HIPAA немесе PCI-DSS сияқты деректерді қорғау мен құпиялылықты реттейтін тиісті нормативтік базалар мен салалық стандарттарды қарастырыңыз . Заңды тәуекелдерді азайту және сәйкессіздікке байланысты айыппұлдарды болдырмау үшін сақтық көшірме жоспарының осы талаптарға сәйкес келетініне көз жеткізіңіз.
- Сақтық көшірме стратегияңызды бизнестің үздіксіздігі мақсаттарымен сәйкестендіріңіз . Деректердің жоғалуы немесе жүйе ақаулары жағдайында бизнес үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін сақтық көшірме стратегияңызды кеңейтілген бизнес үздіксіздігі мақсаттарымен сәйкестендіріңіз. Деректерді қалпына келтіру процестері үшін нақты нұсқауларды орнату және маңызды бизнес функцияларына басымдық беру үшін қалпына келтіру уақыты мақсаттарын ( RTO ) және қалпына келтіру нүктесінің мақсаттарын ( RPO ) анықтаңыз . 3-2-1 ережесін қолданыңыз.
CRM қорғау жоспарын іске асыру да бірдей маңызды
CRM сақтық көшірмесін жасау стратегиясын орындағаннан кейін оны сәтті енгізу және бақылау құнды деректер активтерін қорғау және бизнес үздіксіздігін қамтамасыз етудің кілті болып табылады. Бұл мыналарды қамтуы керек:
Қолданыстағы АТ-инфрақұрылымын пайдалана отырып, стратегияны іске асыру . Бұл сақтық көшірме бағдарламалық құралын қолдануды, сақтық көшірме жасау кестелерін орнатуды және тиімді сақтық көшірме жасауды және қажет болғанда деректердің қолжетімділігін қамтамасыз ету үшін сақтық көшірме сақтау орындарына қосылымдарды орнатуды қамтуы мүмкін.
Сақтық көшірме жасау процесіне қатысатын әрбір адамды оқытыңыз және хабардар етіңіз . Сақтық көшірме жасау процесін орындауға және басқаруға жауапты әрбір адам үшін жан-жақты оқыту және үздік тәжірибе бағдарламаларын қамтамасыз етіңіз. Олардың өз рөлдері мен жауапкершіліктерін түсінетініне, сақтық көшірме құралдарын тиімді пайдалану үшін қажетті дағдыларға ие екендігіне және деректерді қорғау мен қалпына келтірудің озық тәжірибелерін білетініне көз жеткізіңіз. Тұрақты оқу сессиялары және біліммен бөлісу бастамалары сақтық көшірме процедураларын жақсартуға және адам қатесі қаупін азайтуға көмектеседі.
CRM қауіпсіздігін бақылау және үздіксіз жақсарту
Бақылау және үздіксіз жетілдіру CRM сақтық көшірме жасау стратегиясының тиімділігі мен сенімділігін сақтаудың маңызды аспектілері болып табылады. Міне, кейбір ойлар:
- Резервтік көшірме процестерін бақылау құралдарын енгізу . Нақты уақытта сақтық көшірме жасау процестерінің өнімділігі мен денсаулығын бақылау үшін бақылау құралдары мен бағдарламалық құралды пайдаланыңыз. Сақтық көшірмелердің біркелкі орындалуын және мақсаттарыңызға жетуін қамтамасыз ету үшін сақтық көшірменің аяқталу жылдамдығы, деректерді тасымалдау жылдамдығы және жадты пайдалану сияқты негізгі көрсеткіштерді бақылаңыз.
- CRM сақтық көшірме жасау стратегиясын жүйелі түрде қарап шығыңыз және жаңартыңыз . Жақсарту қажет аймақтарды анықтау және өзгеретін бизнес қажеттіліктері мен реттеуші талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету үшін CRM сақтық көшірме жасау стратегияңызды мерзімді шолуларды жүргізіңіз. Сақтық көшірме жасау саясаттарының, процедураларының және технологияларының тиімділігін бағалаңыз және деректерді қорғау мен тұрақтылықты жақсарту үшін қажетті өзгерістерді енгізіңіз.
- Пайда болатын қауіптермен және технологиялық жетістіктермен күресу . Жаңа қауіптер, осалдықтар және деректердің сақтық көшірмесін жасау және қауіпсіздік саласындағы технологиялық жетістіктерден хабардар болыңыз. Қауіпсіздікті басқару элементтерін жаңарту, қосымша қауіпсіздік шараларын енгізу және ықтимал қауіптерді азайту және CRM сақтық көшірме жасау стратегиясының сенімділігін арттыру үшін инновациялық сақтық көшірме технологияларын енгізу арқылы жаңа тәуекелдерді белсенді түрде шешіңіз.
CRM сақтық көшірме жасау стратегияңызға Veeam қосыңыз
Тиімді CRM сақтық көшірме жасау стратегиясы әртүрлі құрамдастарды қамтиды, соның ішінде деректерді сәйкестендіру және жіктеу, сақтық көшірме жиілігі мен сақтау саясаты, сақтық көшірме жасау әдістері, қауіпсіздік шаралары, тестілеу мен тексеру. Осы құрамдастарды мұқият жоспарлау және енгізу арқылы ұйымдар деректердің жоғалу қаупін азайтып, бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ете алады және құнды CRM деректер активтерін қорғай алады.
Деректерді қорғау саласындағы жаһандық көшбасшы Veeam барлық жұмыс жүктемелерін қорғауға көмектесу үшін Salesforce үшін Veeam Backup файлын өз өнімдер жинағына қосты . Salesforce, әлемдегі №1 CRM жүйесін қорғау үшін Veeam автоматты сақтық көшірмелер, түйіршікті қалпына келтіру және сенімді қауіпсіздік пен сәйкестік мүмкіндіктері арқылы деректеріңізді толық бақылауды ұсынады.
![]() |
Назар аударыңыз! Бұл мақала ресми құжат емес.Ақпаратты сақтықпен және сынақ ортасында пайдалану керек.
Заманауи сақтық көшірме жасау, репликациялау, деректерді синхрондау және төлемдік бағдарламадан қорғау жүйелерін құру туралы сұрақтарыңыз болса, қазіргі заманғы деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру технологиялары бойынша кеңес алу үшін біздің компанияға хабарласыңыз . Біздің компанияның осы салада 20 жылдан астам тәжірибесі бар. |
Ең жақсы он Veeam тәжірибесі (KZ)
- Proxmox үшін Veeam Backup
- Multi-Cloud Management пайдалануды оқуымыз
- Қолжетімділігі жоғары Виртуализацияның үздік тәжірибелері
- Microsoft Azure қауіпсіздігі: бұлтты ортаны қалай қорғауға болады
- Шағын бизнеске арналған Microsoft 365 сақтық көшірмесі: негізгі стратегиялар
- Red Hat OpenShift және Kasten K10: Kubernetes іске асыруға әсері
- AWS, Microsoft Azure және Google Cloud арасындағы интеграция
- Oracle OLVM және oVirt виртуализациясын пайдалану
- NIST Cybersecurity Framework (CSF) 2.0 - толық ақпарат
- Microsoft деректерінің жоғалуын болдырмау (DLP) дегеніміз не