Жоғары қолжетімділік және апатты қалпына келтіру. Бұл технологиялар қазіргі әлемде қолданылатын кез келген ақпараттық жүйеге қажет. Толығырақ қарастырайық.
Жоғары қолжетімділік (HA) және апатты қалпына келтіру (DR) үздіксіз жұмыс пен қызметтердің ең аз тоқтап тұруын қамтамасыз етуге бағытталған АТ жүйелерін басқарудың екі маңызды құрамдас бөлігі болып табылады.
Кейде бір-бірінің орнына қолданылғанымен, олар әртүрлі стратегиялар мен шешімдерге сілтеме жасайды.
Жоғары қолжетімділік дегеніміз не?
Жоғары қолжетімділік жергілікті жүйедегі бір құрамдас сәтсіздікке ұшыраған жағдайда, сәтсіздік бизнес процестерінде, физикалық активтерде немесе АТ бағдарламалық жасақтама/аппараттық құралда орын алса, қолданбаға қатынасуды жалғастыру мүмкіндігін білдіреді. Жоғары қолжетімділіктің ең жақсы сценарийі - машиналарыңыздың бірі істен шыққан кезде, пайдаланушыларыңызға ешқандай әсер етпейді.
Құрылғыңыз сәтсіз болғанда, онда жұмыс істейтін қызметтер міндетті түрде ауыстырып қосуды орындауы керек болады. Орындау параметрлері: RTO (қалпына келтіру уақыты мақсаты) және RPO (қалпына келтіру уақыты мақсаты).
RTO – қызметті қалпына келтіруге қажетті уақыт. Ең жақсы жағдайда, мән 0 болады, бұл қызмет дереу қалпына келтірілетінін білдіреді; ең нашар жағдай - шексіздік, яғни қызмет ешқашан қалпына келтірілмейді.
RPO - ауысу кезінде алға жылжу кезінде деректерді қалпына келтіруге кететін уақыт мөлшері; 0 синхрондалған деректерді пайдалануды білдіреді, 0-ден үлкен мән деректерді жоғалтуды білдіреді. Мысалы, "RPO = 1 күн" бір күн бұрынғы деректерді қалпына келтіру үшін пайдалануды білдіреді, осылайша сол күндегі барлық деректер жоғалады.
Сондықтан оңтайлы қалпына келтіру нәтижесі RTO = RPO = 0, бірақ бұл тым идеалистік немесе оған жету құны тым жоғары.
Жоғары қолжетімділік үшін RPO 0 мәніне жету үшін ортақ сақтау жиі пайдаланылады. Сонымен бірге, 0-ге жақын RTO мәніне жету үшін белсенді/белсенді жоғары қолжетімділік жиі пайдаланылады. Егер белсенді/пассивті жоғары қолжетімділік пайдаланылса, онда RTO қажет барынша азайту.
Жоғары қолжетімділіктің түрлері
Жоғары қолжетімділік қосымшалар мен қызметтерді қоса, жұмыс жүктемесін іске қосу үшін кластерді қалыптастыру үшін артық серверлерді пайдалануды талап етеді. Бұл артықшылық сонымен қатар HA-ны екі санатқа бөлуге мүмкіндік береді:
Белсенді/пассивті жоғары қолжетімділік. Бұл конфигурацияда қызметтер тек белсенді түйінде ұсынылады. Белсенді түйін сәтсіз болғанда, белсенді түйін ұсынған қызметті ауыстыру үшін пассивті түйінде қызмет іске қосылады.
Белсенді/белсенді жоғары қолжетімділік. Бұл конфигурацияда жүйе кластердегі барлық серверлерде бірдей жұмыс жүктемесін іске қосады. Мысал ретінде дерекқорды алатын болсақ, бір данаға жаңартулар барлық даналар бойынша синхрондалады. Бұл конфигурация қызметтер үшін виртуалды IP мекенжайын қамтамасыз ету үшін жиі жүктемені теңестіру бағдарламалық құралын пайдаланады.
HA қызметтерді екі түрге бөледі:
- Мемлекеттік қызметтер. Қызметке кейінгі сұраулар алдыңғы сұрауларға байланысты.
- Азаматтығы жоқ қызметтер. Қызметке сұраулар бір-бірінен тәуелсіз және толығымен автономды.
Апатты қалпына келтіру дегеніміз не?
Апат – техногендік немесе табиғи себептерге байланысты орын алатын және деректер орталығындағы ақпараттық жүйелердің елеулі істен шығуына немесе салдануына әкелетін кенеттен болатын оқиға. Бұл ақпараттық жүйелер қолдайтын бизнес функцияларын бұзады немесе қызмет деңгейлерін белгілі бір уақыт ішінде қолайсыз күйге келтіреді, әдетте операциялар үшін балама сайтқа ауысу қажеттілігіне әкеледі.
Апатты қалпына келтіру – апат өндіріс орталығына қауіп төнген кезде басқа орындағы деректер орталығындағы деректерді, қолданбаларды немесе бизнес мүмкіндіктерін қалпына келтіру мүмкіндігі.
Апатқа төзімділік өндірістік сайтқа қосымша пайдаланушылар жасаған сақтық көшірме торапты білдіреді. Жазатайым оқиға орын алып, өндіріс орны зақымдалса, резервтік көшірме торап бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін қалыпты бизнес операцияларын қабылдай алады. Жоғары қолжетімділікке қол жеткізу үшін көптеген пайдаланушылар тіпті бірнеше сақтық көшірме сайттарын жасайды.
Апатты қалпына келтіру жүйесін өлшеудің екі негізгі көрсеткіші бар: RPO және RTO.
RPO апат жағдайында шыдауға болатын деректер жоғалуының мөлшерін, ал RTO жүйені қалпына келтіруге кететін уақытты білдіреді. RPO және RTO неғұрлым төмен болса, жүйенің қолжетімділігі соғұрлым жоғары болады.
RTO және RPO мәндері неғұрлым төмен болса, пайдаланушы талап ететін инвестиция соғұрлым көп болады.
Жоғары қолжетімділік және апатты қалпына келтіру
HA және DR өзара байланысты және бірін-бірі толықтырады, бірақ олардың айтарлықтай айырмашылықтары бар:
- Жоғары қолжетімділік әдетте кез келген сервер істен шыққан жағдайда бірнеше серверлердегі қолданбалардың үзіліссіз жұмысын қамтамасыз ететін жергілікті жоғары қолжетімділік жүйесін білдіреді. Қолданбалар мен жүйелер жұмысты жалғастыру үшін басқа серверлерге жылдам ауыса алуы керек, оған жергілікті жүйенің кластерленуі және ыстық ауыстырылуы кіреді. Жоғары қолжетімділік жиі ортақ жадты пайдаланады, сондықтан әдетте деректер жоғалмайды (RPO = 0) және назар RTO-ға аударылады.
- Апатты қалпына келтіру географиялық тұрғыдан шашыраңқы (бір қалада немесе басқа жерде) қолжетімділігі жоғары жүйені білдіреді және деректерді репликациялау арқылы апат жағдайында деректерді, қолданбаларды және бизнес операцияларын қалпына келтіру мүмкіндігін білдіреді. Қолданылатын деректерді репликациялау технологиясына (синхронды, асинхронды, кеңейтілген кластер және т.б.) байланысты кейбір деректер жоғалуы жиі орын алады, нәтижесінде RPO > 0. Оған қоса, қашықтағы тораптағы қолданбаларды ауыстыру әдетте ұзағырақ уақыт алады, сондықтан RTO > 0 .
Сондықтан, жалпы иеленудің оңтайлы құнына (CTO) қол жеткізу үшін бизнестің нақты қажеттіліктеріне негізделген қажетті RTO және RPO-ны теңшеу қажет. Қашықтан апатты қалпына келтіру жүйесі жиі жергілікті жоғары қолжетімділік кластерін және қашықтан апатты қалпына келтіру деректер орталығын қамтиды.
Олардың арасындағы айырмашылықтарды басқа көзқарастардан да көруге болады:
Сәтсіздік тұрғысынан HA негізінен кластердегі серверлер арасында жүктемені қайта бөлуге әкелетін жеке құрамдас сәтсіздіктермен айналысады, ал DR деректер орталықтары арасында жүктемені тасымалдауды қажет ететін ауқымды сәтсіздіктерді өңдеуге арналған.
- Желі тұрғысынан алғанда, LAN масштабындағы тапсырмалар жоғары қолжетімділік саласына жатады, ал WAN масштабындағы тапсырмалар апатты қалпына келтіру саласына жатады.
- Бұлтты есептеулер тұрғысынан жоғары қолжетімділік – бұл бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ететін бір бұлттық ортадағы механизм, ал апатты қалпына келтіру – бизнестің үздіксіздігін қамтамасыз ететін бірнеше бұлттық орталардағы механизм.
Винчин шешімімен деректерді қорғауды жақсартыңыз
Vinchin Backup & Recovery – виртуалды орталарда деректерді қорғауды және апатты қалпына келтіруді қамтамасыз етуге арналған кәсіби шешім. Ол VMware , Hyper-V , XenServer , Proxmox , XCP-ng және т.б.сияқты әртүрлі виртуалды платформаларды, сондай-ақ дерекқорлар, NAS, файл серверлері, Linux және Windows Server және т.б. қолдайды. Виртуалды орталар үшін арнайы жасалған, Vinchin автоматты түрде ұсынады. және агентсіз сақтық көшірме, LAN/LAN-Free опциялары, қашықтан көшіру, лезде қалпына келтіру, деректерді қайталау және бұлтты мұрағаттау. Деректерді шифрлау және ransomware қорғау арқылы .
Агентсіз сақтық көшірмемен ол виртуалды машиналарды сақтық көшірме жүйесіне жылдам біріктіруге мүмкіндік береді. Ол виртуалды машиналарды сақтық көшірмелерден секундтар ішінде қайта жүктеу үшін лезде қалпына келтіру, сайттан тыс сақтық көшірме сақтау үшін офлайн көшіру және тұтастығын тексеру үшін сақтық көшірменің автоматты растауы сияқты апатты қалпына келтіру мүмкіндіктерін ұсынады.
Сонымен қатар, ол виртуалды ортаға бірқалыпты өту үшін әртүрлі гипервизорлар арасында виртуалды машиналарды көшіруді жеңілдетеді.
Жоғары қолжетімділік және апатты қалпына келтіру туралы жиі қойылатын сұрақтар
1. Сұрақ: Жоғары қолжетімділік пен ақауларға төзімділіктің айырмашылығы неде?
Жауап: Екі әдіс те үздіксіз жұмысты қамтамасыз етуге бағытталғанымен, жоғары қолжетімділік ақаулықтан кейін қысқа қалпына келтіру уақытын қамтиды, ал ақауларға төзімділік тіпті сәтсіздік кезінде де, үзіліссіз қызмет көрсетуді қамтамасыз етуге арналған.
2. Сұрақ. Жоғары қолжетімділік жүктемені теңестірумен бірдей ме?
Ж: Жоқ, бірақ жүктемені теңестіру жоғары қолжетімділіктің құрамдас бөлігі болып табылады. Ол жұмыс жүктемесін бірнеше есептеу ресурстары бойынша таратады, бірде-бір сервер сәтсіздікке ұшырамауын қамтамасыз етеді.
3. Сұрақ: Апатты қалпына келтіру жоспарының негізгі құрамдас бөліктері қандай?
Жауап: Апатты қалпына келтірудің кешенді жоспары маңызды жүйелерді анықтауды, деректердің сақтық көшірмесін жасау шешімдерін, қалпына келтіру сайтын ұйымдастыруды, анық RPO және RTOs және егжей-тегжейлі қалпына келтіру процедураларын қамтиды.
Қорытынды
HA жергілікті орнатудағы тоқтап қалудың алдын алу туралы, ал DR апат болғаннан кейін, мүмкін басқа географиялық жерде қалпына келтіру туралы. Екеуі де бизнес операцияларының үздіксіздігін қамтамасыз ету үшін өте маңызды, бірақ ұйымның тәуекелдерге төзімділігіне, іскерлік талаптарға және қолда бар ресурстарға байланысты басқаша жүзеге асырылады.
![]() |
Назар аударыңыз! Бұл мақала ресми құжат емес.Ақпаратты сақтықпен және сынақ ортасында пайдалану керек.
Заманауи сақтық көшірме жасау, репликациялау, деректерді синхрондау және төлемдік бағдарламадан қорғау жүйелерін құру туралы сұрақтарыңыз болса, қазіргі заманғы деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру технологиялары бойынша кеңес алу үшін біздің компанияға хабарласыңыз . Біздің компанияның осы салада 20 жылдан астам тәжірибесі бар. |
Ең жақсы он Vinchin тәжірибесі (KZ)
- AWS EC2 даналарының сақтық көшірмесін жасаудың 4 жолы
- Қосымша oVirt сақтық көшірмесін қалай жасауға болады
- Hyper-V жүктеме балансы дегеніміз не және оны қалай конфигурациялауға болады
- XCP-ng апатты қалпына келтіруді қалай орындау керек
- Виртуалды машиналарды VMware-ден XCP-ng-ге қалай көшіруге болады
- XenConvert дегеніміз не және қандай балама нұсқалар бар?
- Sangfor HCI және VMware: жан-жақты салыстыру
- Жоғары қолжетімділік және апатты қалпына келтіру. Оны анықтап көрейік
- OVA файлы және OVF файлы дегеніміз не. Виртуалды машина үлгілері
- Виртуалды машинаны Proxmox-тан XCP-ng-ге қалай көшіруге болады